Jak ułatwić sobie obsługiwanie klientów naszej firmy?

Wirtualne call centerObsługa klientów Twojej firmy to dziś spore wyzwanie. Bez względu na to, w jakiej branży działasz, fachowe zajęcie się klientami jest jednym z czynników zapewniających sukces. Własna działalność gospodarcza oznacza często nieoczekiwane trudności, wiele stresu i sytuacji nerwowych, które trudno przewidzieć wcześniej. W takich momentach zdarzyć się może, że rozmowa z klientem nie do końca przebiegnie po naszej myśli, lub w natłoku spraw ominiemy maila, telefon lub zgłoszenie przez firmowego czata.

Prowadzący w Polsce biznes obciążeni są sporą ilością papierkowej roboty, skomplikowanymi przepisami prawa oraz nie do końca zrozumiałym podejściem urzędników. Zajęcie się w takiej sytuacji swoją firmą w sposób kompletny często wykracza poza nasze możliwości.

Gdzie szukać dobrych rozwiązań dla Twojego biznesu?

Gdzie w takiej sytuacji szukać dobrej i skutecznej pomocy. Innowacja i postęp technologiczny oferują nam dziś wiele kanałów komunikacyjnych, których możemy używać, by kontaktować się z klientami. Z jednej strony daje nam to nieograniczone możliwości, z drugiej strony opanowanie przepływu informacji przez wszystkie z nich zdaje się niemożliwe do wykonania. Przebicie się ze swoja ofertą, przedstawienie jej klientowi, a później utrzymanie go przy sobie wymaga od nas sporego nakładu pracy i umiejętnego korzystania z narzędzi, jakie oferuje nam rynek. Jednym z najlepszych systemów do obsługi klienta jest kompleksowy system Thulium, który w szybki, opłacalny i, co najważniejsze, skuteczny sposób pomoże Ci obsłużyć wszystkich klientów, piszących i dzwoniących do Twojej firmy.

Wirtualne call center

Zapewnij swoim klientom profesjonalna obsługę na odpowiednim poziomie

Załatwianie spraw na odległość to dziś norma i zupełnie stosowna rzecz, nawet przy kontaktach na wysokich szczeblach. Możliwość kontaktu z Twoja firmą na odległość umożliwi korzystanie z Twojej oferty o wiele większej liczbie potencjalnych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem jest zastępowany rozmową telefoniczną, mailami lub wymianą zdań na czacie na stronie internetowej. A ta musi być na odpowiednim poziomie, by właściwe zaprezentować Twoją ofertę i pomóc Ci sprzedawać swoje produkty lub usługi. System Thulium oferuje Ci całościową pomoc w obsłudze klientów Twojej firmy na każdym szczeblu. Składa się na niego zarówno pomocny helpdesk, obsługa telefoniczna, wirtualne call center, obsługa czata, czy nawet firmowego Messengera, a także dynamicznie edytowalny IVR.

Łatwa identyfikacja klientów usprawni rozmowę

Jednym z bazowych produktów wchodzących w skład systemu Thulium jest wirtualne call center. W elastyczny sposób dostosuje się ono do potrzeb i charakterystyki Twojej działalności. Nowoczesne wirtualne call center Thulium posiada wbudowaną centralę telefoniczną VoIP, dynamiczny edytowalny Interactive Voice Response oraz pomocne kolejki z funkcją oddzwonień. Klient dzwoniący do Twojej firmy po pierwsze zawsze będzie pewny, że jego rozmowa zostanie odebrana lub w szybkim czasie ktoś do niego oddzwoni. Koniec z głuchymi telefonami, przez które tracisz pieniądze. Po drugie, wirtualne call center ułatwi też jego identyfikację oraz szybko pokaże konsultantowi całą historię kontaktu wraz z istotnymi szczegółami sprawy. Wszystko w jednym miejscu, by maksymalnie usprawnić obsługę klienta twojej firmy!

Komentarze