Kalendarz na biurku, czyli reklama, która działa przez cały rok

Kalendarz biurkowyMarketingowcy prześcigają się w sposobach na angażowanie Klientów przez jak najdłuższy czas. Jednym ze skutecznych rozwiązań na realizację tego celu jest kalendarz biurkowy.

Najlepsza reklama to taka, która w nienachalny sposób przypomina odbiorcy o naszej marce. Jeśli dodatkowo ma on z niej praktyczną korzyść, to szansa na zbudowanie w jego oczach pozytywnego wizerunku znacznie wzrasta. Jak, jednak reklamować się w taki sposób, aby nasz kontrahent miał z tego pożytek?

Jednym ze sposobów na tego typu promocję jest kalendarz sygnowany naszą marką. Nie dość, że przydaje się on w niemal każdej pracy, to dodatkowo funkcjonuje przez cały rok. Jeśli zdecydujemy się, więc na podarowanie naszemu kontrahentowi takiego upominku, mamy ogromne szanse, że nasza firma będzie pozostawała w jego świadomości przez cały rok.

Stałe przypominanie o swojej marce to najskuteczniejsza metoda na wzrost sprzedaży danego produktu, czy usługi. Badania wskazują bowiem, że odbiorca musi zobaczyć reklamę co najmniej kilkakrotnie, aby uświadomić sobie, że nasza oferta może być dla niego atrakcyjna. W przypadku kalendarza, który pozostaje w użyciu przez cały rok, nasze szanse na to wielokrotnie wzrastają.

Jaki kalendarz wybrać?

Dobre drukarnie specjalizujące się w druku materiałów marketingowych oferują mnóstwo różnego rodzaju kalendarzy. Najbardziej praktycznymi wydają się niewielkie kalendarze biurkowe, które doskonale sprawdzają się, jako pomoc w planowaniu zadań, oraz stałej kontroli terminów. Dzięki temu rozwiązaniu "deadline'y" zawsze pozostają nie tylko w zasięgu wzroku, ale także ręki pracownika.

Przykładową ofertę znajdziecie na stronie https://www.drukarniaonline.pl/product/print/1742/kalendarze-biurkowe.

Mimo niewielkich gabarytów kalendarz taki pozwala na zamieszczenie na nim w czytelny i przykuwający uwagę sposób naszego logotypu, hasła reklamowego, czy danych kontaktowych. Możemy również zaaranżować jego wygląd tak, aby był spójny z identyfikacją wizualną naszej firmy.

Warto zaznaczyć również, że koszt takiego materiału reklamowego jest relatywnie niewielki, a co za tym idzie, można produkować go w dużym nakładzie, aby dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych Klientów.

Większy zasięg

Kalendarz znajdujący się przez cały rok na biurku pracownika daje nam również szansę, że naszą reklamę w tej formie zauważą inne osoby, które znajdą się w jej zasięgu. Może okazać się, że ktoś zwróci uwagę na nasz materiał promocyjny i przypomni sobie o nim, kiedy będzie potrzebował produktu lub usługi, którą my oferujemy. Dlatego też warto dobrze zastanowić się nad doborem warstwy wizualnej kalendarza. Należy pamiętać, że przykuwające wzrok kolory, oryginalny pomysł, czy zdjęcie w wysokiej jakości, które oddaje naszą ofertę, to elementy, które skutecznie mogą wpłynąć na sprzedaż naszego produktu, czy usługi.

Kalendarz biurkowy jest, więc doskonałym upominkiem, który łączy w sobie korzyści zarówno dla naszej firmy i osoby, która go otrzymuje. Jego użyteczność przez cały rok w widocznym miejscu wraz z połączeniem z intrygującą warstwą graficzną i wizualną sprawia, że nasza oferta nieustannie oddziałuje na świadomość potencjalnego Klienta.

Ocena: 5.0

Komentarze