Marketing w Internecie

Jak zacząć pozycjonowanie nowej strony w 2019 roku?

Strona Google na tablecieSEO można nie tylko wdrażać na pewnym etapie istnienia strony i prowadzenia marketingu internetowego. Równie dobrze, a pod pewnymi względami nawet lepiej, sprawdzi się budowanie nowej witryny w oparciu o kilka istotnych kwestii, które sprawią, że już od początku możliwe będzie zadbanie o odpowiednie pozycjonowanie strony w Google.

Więcej…

   

Analiza ruchu na stronie internetowej - przydatne narzędzia

Analiza ruchu na stronieJeśli prowadzisz stronę i chcesz zdobyć jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce, utrzymywać stałych odwiedzających, a także pozyskiwać nowych, potrzebne jest działanie na wielu poziomach. Pisanie wartościowych treści, tworzenie struktur pod SEO czy promowanie serwisu poprzez marketing zewnętrzny - wszystko to odniesie pożądane skutki tylko wtedy, gdy zostanie poparte rzetelną analizą. Dlaczego regularne monitorowanie aktywności użytkowników ma tak duże znaczenie? Jakie narzędzia pozwolą ci sprawdzić ruch na twojej stronie? Zapraszamy do lektury artykułu!

Więcej…

   

15 pytań, które warto zadać podczas audytu SEO

Audyt SEOAudyt SEO to działanie, które powinien regularnie zlecać każdy przedsiębiorca, który swój biznes opiera na obecności w wyszukiwarce internetowej. Z doświadczenia wiem, że właściciele sklepów i serwisów internetowych potrafią być bardzo zaskoczeni tym, jak słabo widoczna jest ich strona w Google. Łapią się także za głowę, gdy nagle okazuje się, w jaki sposób prezentowane są ich linki w wynikach wyszukiwania.

Więcej…

   

Zalety reklamy internetowej

Zalety reklamy internetowejReklama internetowa ma wiele zalet i przekonuje się o tym coraz większa liczba osób prywatnych i firm, które właśnie w internetowym marketingu widzą szansę i możliwość wybicia się ponad konkurencję.

Więcej…