Marketing w Internecie

Czego oczekuje klient od Twojej strony internetowej?

Strona internetowa klientaPrzedsiębiorcy, tworząc stronę www swojej firmy, często zapominają o tym, że ma ona służyć ich klientom. Zbytnio kierują się własnymi oczekiwaniami, upodobaniami i gustem albo też lekceważą znaczenie tego elementu wizerunku firmy. W ten sposób niekiedy można natrafić w sieci na twory prawdziwie dziwaczne, przeładowane niepotrzebnymi elementami lub nieprzynoszące odbiorcy niczego pożytecznego.

Więcej…

 

15 pytań, które warto zadać podczas audytu SEO

Audyt SEOAudyt SEO to działanie, które powinien regularnie zlecać każdy przedsiębiorca, który swój biznes opiera na obecności w wyszukiwarce internetowej. Z doświadczenia wiem, że właściciele sklepów i serwisów internetowych potrafią być bardzo zaskoczeni tym, jak słabo widoczna jest ich strona w Google. Łapią się także za głowę, gdy nagle okazuje się, w jaki sposób prezentowane są ich linki w wynikach wyszukiwania.

Więcej…

   

Blog, jako nowoczesna forma promocji

Nowoczesna forma promocjiBlogi w ostatnich latach powstają niczym grzyby po deszczu. Wielu z nas prowadzi bloga lub chociaż zna kogoś, kto się tym zajmuje. Jesteśmy odbiorcami świata kreowanego przez blogerów. Obserwujemy ich i oceniamy. Potencjał drzemiący w świecie blogów odkryli także marketingowcy.

Więcej…

 

Zalety reklamy internetowej

Zalety reklamy internetowejReklama internetowa ma wiele zalet i przekonuje się o tym coraz większa liczba osób prywatnych i firm, które właśnie w internetowym marketingu widzą szansę i możliwość wybicia się ponad konkurencję.

Więcej…