Marketing w Internecie

Czego oczekuje klient od Twojej strony internetowej?

Strona internetowa klientaPrzedsiębiorcy, tworząc stronę www swojej firmy, często zapominają o tym, że ma ona służyć ich klientom. Zbytnio kierują się własnymi oczekiwaniami, upodobaniami i gustem albo też lekceważą znaczenie tego elementu wizerunku firmy. W ten sposób niekiedy można natrafić w sieci na twory prawdziwie dziwaczne, przeładowane niepotrzebnymi elementami lub nieprzynoszące odbiorcy niczego pożytecznego.

Więcej…

 

15 pytań, które warto zadać podczas audytu SEO

Audyt SEOAudyt SEO to działanie, które powinien regularnie zlecać każdy przedsiębiorca, który swój biznes opiera na obecności w wyszukiwarce internetowej. Z doświadczenia wiem, że właściciele sklepów i serwisów internetowych potrafią być bardzo zaskoczeni tym, jak słabo widoczna jest ich strona w Google. Łapią się także za głowę, gdy nagle okazuje się, w jaki sposób prezentowane są ich linki w wynikach wyszukiwania.

Więcej…

   

Dom mediowy narzędziem sukcesu firmy

Social media - Dom MediowyKampania reklamowa firmy to współcześnie niezwykle istotna sprawa. Dobrze zaprezentowane i nagłośnione przedsiębiorstwo ma o wiele większe szanse na wyższą pozycje rynkową. Media to potężna dźwignia, która bez wątpienia, znacznie wpływa na ludzkie postrzeganie świata.

Nie bez powodu pojawiło się określenie "czwarta władza". Poruszanie się po mediach masowych to skomplikowane i złożone zadanie.

Więcej…

 

Blog, jako nowoczesna forma promocji

Nowoczesna forma promocjiBlogi w ostatnich latach powstają niczym grzyby po deszczu. Wielu z nas prowadzi bloga lub chociaż zna kogoś, kto się tym zajmuje. Jesteśmy odbiorcami świata kreowanego przez blogerów. Obserwujemy ich i oceniamy. Potencjał drzemiący w świecie blogów odkryli także marketingowcy.

Więcej…

   

Więcej artykułów…