Marketing w Internecie

Czym jest e-merchandising i jak go budować w sklepie internetowym?

E-merchandisingSklepy stacjonarne bardzo często stosują tzw. merchandising, aby zwiększyć wyniki swojej sprzedaży. Jak wskazują badania rynku oraz wewnętrzne statystyki wielu sprzedawców, proces ten przynosi wymierne korzyści i jest bardzo skuteczny, dlatego wielu przedsiębiorców inwestuje między innymi w podobne działania natury marketingu bezpośredniego. Czy jednak zasady rządzące tą formą promocji towarów mogą sprawdzić się w działalności internetowej? Jak wirtualne sklepy mogą wykorzystać ową wiedzę do stworzenia własnego kanonu e-merchandisingowych zasad? O tym poniżej.

Więcej…

   

Analiza ruchu na stronie internetowej - przydatne narzędzia

Analiza ruchu na stronieJeśli prowadzisz stronę i chcesz zdobyć jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce, utrzymywać stałych odwiedzających, a także pozyskiwać nowych, potrzebne jest działanie na wielu poziomach. Pisanie wartościowych treści, tworzenie struktur pod SEO czy promowanie serwisu poprzez marketing zewnętrzny - wszystko to odniesie pożądane skutki tylko wtedy, gdy zostanie poparte rzetelną analizą. Dlaczego regularne monitorowanie aktywności użytkowników ma tak duże znaczenie? Jakie narzędzia pozwolą ci sprawdzić ruch na twojej stronie? Zapraszamy do lektury artykułu!

Więcej…

   

15 pytań, które warto zadać podczas audytu SEO

Audyt SEOAudyt SEO to działanie, które powinien regularnie zlecać każdy przedsiębiorca, który swój biznes opiera na obecności w wyszukiwarce internetowej. Z doświadczenia wiem, że właściciele sklepów i serwisów internetowych potrafią być bardzo zaskoczeni tym, jak słabo widoczna jest ich strona w Google. Łapią się także za głowę, gdy nagle okazuje się, w jaki sposób prezentowane są ich linki w wynikach wyszukiwania.

Więcej…

   

Zalety reklamy internetowej

Zalety reklamy internetowejReklama internetowa ma wiele zalet i przekonuje się o tym coraz większa liczba osób prywatnych i firm, które właśnie w internetowym marketingu widzą szansę i możliwość wybicia się ponad konkurencję.

Więcej…