Baza wiedzy
Więcej artykułów…
- Zjawisko gamifikacji w edukacji, pracy i życiu codziennym
- Deepfake i etyka w tworzeniu treści multimedialnych
- Honeypot - definicja, rodzaje, zastosowania, przykłady
- Baiting - technika manipulacji i oszustwa
- Google Cloud Platform (GCP) - usługi, zalety, zastosowania
- Rozporządzenie DORA - nowy standard odporności cyfrowej w sektorze finansowym
- Jenkins - automatyzacja procesów wytwarzania oprogramowania
- Code::Blocks - wszechstronne środowisko programistyczne
- Git - czym jest? Funkcje, działanie, zalety, zastosowania Git
- SVN - czym jest? Funkcje, zalety, zastosowania SVN
- Teraflops (TFLOPS, teraflopy) - co to jest?
- Kto założył Google?
- TopBot Sorteios - funkcje, działanie
- Usługi informatyczne (IT) - czym są? Cechy, rodzaje, przykłady usług informatycznych
- Scratch - programowanie dla dzieci
- Transformacja cyfrowa w ramach programów Unii Europejskiej
- Społeczeństwo informacyjne - definicja, cechy, zalety, wady
- Kod QR (Quick Response) - czym jest, zastosowanie
- Uzależnienie od komputera i Internetu - skutki
- Wirusy komputerowe - rodzaje
- Praca przy komputerze - negatywne skutki i ich niwelowanie
- Socjologia cyfrowa - czym jest i czym się zajmuje?
- Globalizacja, czyli tworzymy jeden, wspólny świat
- Symulacja komputerowa czym jest i jej rodzaje
- Branża IT
- Pozycyjne systemy liczbowe